תקשורת בין העסק ללקוח

יש סוגי עסקים שחשובה בהם התקשורת לעסק שזה אומר שלקוחות יכולים להשיג את העסק במהירות במקרה של רצון להתעניין בפרטים, רצון לקבל שירות, להתלונן ועוד נושאים.

יש עסקים מסוימים שמצריכים מענה מיידי ללקוחות וגם הם צריכים מערכת תקשורת יעילה.

פעם התקשורת הייתה רק בטלפון אבל כיום יש עוד אמצעים:

  • אתר אינטרנט שבו אפשר לתקשר על ידי

1.פתיחת צ’ט עם מענה וירטואלי או אנושי

2.שליחת מייל לעסק

3.שליחת הודעת ווטסאפ עם מענה אנושי או וירטואלי

4.דרכי התקשרות לעסק דרך רשתות חברתיות

מענה וירטואלי אוטומטי באתר יכול לחסוך את המענה האנושי שדורש משאבים ויכול לחסוך לעסק כסף רב.

נוסף לזה אפשר לשים באתר הרבה מידע וסרטונים שיתנו תשובות ללקוחות וזה ייתר את הצורך שלהם ליצור קשר עם העסק

  • מערכת טלפוניה ומרכזיה לעסק

מרכזיה לעסק חיונית לכל עסק בינוני ומעלה ולעסקים שצריכים לתת מענה מהיר או לתקשר עם הרבה עובדים ולקוחות.

כך למשל במשרד עורכי דין או מרפאה אפשר לשים מרכזיה עם שלוחות שתדע לנתב שיחות לפי מי שצריך לקבל אותם.

אפשר גם לעשות שיחות ועידה מרובות משתתפים.

מרכזיה טובה גם למוקדי שירות לקוחות ונועדה לזה ששום שיחה לא תתפספס.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *