רהיטים למשרד – איך לבחור ומה צריך להזמין

ריהוט למשרד למשרד כדאי לבחור אחרי מחשבה מעמיקה.

בחירת הריהוט המשרדי תלוי מאוד באופי המשרד ובצרכים.

הדבר תלוי גם בכמות העובדים במשרד, בכמות הלקוחות שעוברים דרכו, בכמות החומרים לאחסון ועוד.

ריהוט שצריך במשרד:

  • שולחן משרדי
  • שולחן מנהל
  • שידת מגירות
  • ארונות לאחסון מסמכים – במשרדים של עורכי דין ורואי חשבון למשל צריך הרבה כאלה לאחסון תיקים
  • ריהוט לחדר ישיבות שכולל שולחן חדר ישיבות וכסאות
  • ארון אחסון עם ויטרינה
  • ריהוט למטבח שכדאי לעשות בהתאמה למה שרוצים שיהיה בו. בדרך כלל צריך מקום למקרר, ארונות לאחסון כיבוד, חיבור לכיור עם מים, מכונת קפה, מיקרוגל ועוד
  • כסאות בר וריהוט של פינת אוכל
  • כסאות לחדר המתנה
  • דלפק קבלה
  • ארון ויטרינה משרדי עם מקום אחסון ועם תצוגה שקופה

שולחן ישיבות משרדי אליפסה כיסא מנהלים משרדי

את הריהוט למשרד כדאי לבחור לפי תקציב ולפי אופי המשרד.

במקרים רבים יש צורך בהתאמה אישית של ארונות לנישות או צרכים מיוחדים ושל המטבחון. לצורך העניין כדאי להזמין נגר עם ניסיון בריהוט למשרד.

כדאי להזמין ריהוט למשרד בצבע תואם לכל החדרים במשרד כדי שתהיה אחידות.

הצבע צריך להתחשב באופי המשרד ובדרך כלל למקומות שעוסקים בפרסום, עיצוב וגרפיקה יהיו רהיטים צבעוניים ובמקצועות כמו עורכי דין או רואי חשבון יהיו צבעים כהים.